- Influencers Cases Gallery
- Dr. Oetker - launch Suprema pizza

Dr. Oetker - launch Suprema pizza
Agency: Yapado
In maart 2025 lanceerde Dr. Oetker een gloednieuwe diepvriespizza: de Suprema. Om ervoor te zorgen dat iedereen hiervan hoorde (en vooral zag hoe lekker hij is), schakelden we een paar hongerige influencers in … en dat pakte geweldig uit!
Voor de lancering van de Dr. Oetker pizza Suprema werkten we samen met 17 influencers, verdeeld over 10 Nederlandstalige en 7 Franstalige creators, voornamelijk actief op Instagram (17) en TikTok (3). We beoogden “Quality Seekers” - zij die net dat beetje extra wilden betalen voor een diepvriespizza die smaakt alsof hij door een echte Italiaan speciaal voor jou is gemaakt door gebruik van kwalitatieve, pure ingrediënten. Daarvoor bereikten we een mooie mix van bekende gezichten: van Nederlandstaligen zoals Astrid Coppens, Vincent Banic, Lore Sauvage, Celine Van Ouytsel, Nanja Massy, Larissa De Castro, Julie Vermeire, Leonie Lagaune, Valerie Verbeeck en Chloé Vandenbussche, tot Franstaligen zoals Audrey Costy, Vanessa Matagne, Indiana Hoet, Gaelle Van Pottelsberghe, Shalimar Debru, Flore Meuris en Juliette Andrien.
Het resultaat was indrukwekkend: in totaal werd er 77 keer content gepost, waaronder 20 posts en 57 stories. Deze content genereerde 11.677 interacties (likes, comments, shares en saves), 749.257 video views en een bereik van 1.211.275 consumenten. Bovendien gaven we 1.000 gratis pizza’s weg, via de poule aan influencers en die gingen vlotjes de deur uit! De CPM voor deze campagne was €28.
Meer leren over Yapado? Ga naar hun website of neem contact op via sarah@yapado.com
0 reacties